Få tips til hvordan du laver bedre foto (og video) med simple midler.
Der bliver brugt flere billeder end nogensinde før og netop derfor er der behov for at lave billeder i bedre kvalitet for at skille sig ud – for på den måde at give mere værdi til éns brand og produkt.
I denne servering af Marketing a la carte vil du få en bedre forståelse for, hvad et godt billede egentligt er og hvordan det laves, uanset om det er personer, produkter, virksomhedens lokaler eller andet. Udgangspunktet er foto (stills), men oplægget er lavet, så mange af tipsene også kan bruges, når du laver video.
Få samtidig gode tips til, hvordan du sparer tid, laver mere med mindre og generelt løfter din virksomheds visuelle udtryk.
Oplægsholderen
Frank Cilius er 52 år og selvstændig fotograf siden 1998 i Cilius. Fotograferer primært pressefoto til billedbureauet Ritzau//Scanpix - og dermed de fleste danske medier – samt billeder til erhvervslivet.
Han har blandt meget andet fotograferet erhvervsledere, sportsfolk, politikere, kongelige og Præsident Barack Obama, da han i 2018, 2019 og igen i 2024 besøgte Danmark. Han har desuden i en årrække været marketingchef i en dansk detailkæde.
Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I syv serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.