Kunderne forventer en strømlinet, personlig og relevant oplevelse online på tværs af kanaler. Du skal derfor tænke online markedsføring med kunden i centrum, og det gør du med den digitale kunderejse.
NB! Bemærk at dette arrangement afholdes hos Café Razz.
Hvor møder kunderne dig? Den digitale kunderejse er de trin kunden gennemgår, fra det øjeblik de opdager et behov til de har modtaget ydelsen. Du skal derfor designe den mest optimale, effektive og attraktive digitale oplevelse. Den digitale kunderejse skal binde aktiviteterne sammen, så de understøtter hele købsoplevelsen.
Nogle af de punkter vi kommer til at kigge på er:
- Søgemaskineoptimering
- Display annoncering
- Adwords
- Nyhedsbreve
- Sociale medier
Den digitale kunderejse er udgangspunktet for alt relevant og personaliseret kommunikation med kunden online; både på web, mail, sociale medier, display osv.
Underviser
Dagens oplægsholder er Thomas Bang fra Reformator. Reformator tilbyder en bred vifte af markedsføringsløsninger og arbejder både med websites, sociale medier, tryksager, video og foto.
Thomas har igennem de sidste mange år arbejdet med både fotografering, webprogrammering og sociale medier, video og timelapse-produktion.
Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.