Tyskland er det vigtigste eksportmarked for danske virksomheder. Med det økonomiske opsving i ryggen har danske virksomheder for alvor fået øjnene op for mulighederne syd for grænsen. Men Tyskland er et stort marked og tyske kunder er krævende.
- Hvordan griber man chancen?
- Hvilke etableringsformer findes i Tyskland?
- Hvad forventer mine kunder og partnere?
- Skal man gå ”all in” og etablere et tysk datterselskab?
- Eller er det nok med nogle tyske sælgere?
- Hvad der fordelen ved salg via handelsagenter, forhandlere eller distributører?
Seminaret giver dig et godt indblik i dine muligheder i Tyskland og tyskernes forventninger til dig som udenlandsk partner.
Før og efter arrangementet kan der aftales korte individuelle møder med oplægsholderne for at drøfte dine konkrete udfordringer.
Seminaret henvender sig til alle, som til daglig har ansvar for salg i Tyskland, såsom direktører, salgs- og eksportchefer, key account managere mv.
Læs mere om programmet her