Hvordan kan man som virksomhed og/eller brand bruge TikTok?
Hvad er TikTok egentlig? Er det kun et sted for 16-årige som elsker dansevideoer? Nej. På 1,5 time prøver Philip Jensen at gøre dig klogere på det “nye” sociale netværk – og hvorfor man ikke bare kan tage sine Instagram-reklamer og genbruge dem.
Vi skal forbi:
- Hvad TikTok er og hvad det ikke er
- Hvorfor burde du starte på TikTok netop nu!
- Hvilke strategier kan man bruge som virksomhed og/eller brand?
- En hurtigt (live) case hvor vi laver en TikTok
Oplægsholderen
Dagens oplægsholder er Philip Jensen, Art Director hos Arlas in-house bureau The Barn. The Barn står blandt andet for Arlas kampagner på Snapchat og TikTok
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.