Lær hvordan du skaber “det rigtige” visuelle udtryk med tips og tricks fra en grafisk designer. Med et professionelt og stilsikkert visuelt udtryk bliver din virksomhed og dine produkter opfattet som en seriøs og attraktiv mulighed – uanset hvilket marked I arbejder med.
Jeres virksomheds visuelle udtryk afgør det førstehåndsindtryk, virksomheden giver. Er udtrykket seriøst, professionelt, opfindsomt? Eller sjusket og tilfældigt? Og hvilken forventning giver det kunderne, inden de indleder et samarbejde med jer?
Hvordan skaber man så “den rigtige” visuelle identitet? Og hvilke designprincipper vil være gode at kende, når I skal skabe en rød tråd i virksomhedens visuelle identitet?
Jane Bundgård Lauridsen fra Zymbolik vil i denne servering bl.a. fortælle om:
- Hvordan griber en grafisk designer den visuelle identitet an?
- Hvordan I kan komme hele vejen rundt om virksomheden? Og hvorfor det er vigtigt? F.eks. Målgrupper, Personaer, Din kundes rejse
- Hvilke “skjulte parametre” er der I skal tage hensyn til?
- Hvilke rammer har I at arbejde indenfor?
- Hvilke mulige visuelle elementer virksomheden har behov for?
- Hvilke designprincipper kan I overveje og anvende?
- Kort om hele ideudviklingsprocessen
Underviser
Jane Bundgård Lauridsen er mennesket bag Zymbolik. Passionen for design og visuel kommunikation har drevet hele Janes arbejdsliv – fra hendes uddannelse som grafisk designer ved Designskolen Kolding til etableringen af Zymbolik. Med kamera, skitseblok og notesbog i hånden bliver Jane ved med at opsøge og afsøge ideer, ny inspiration og udvikling.
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.