Lær hvordan du opsætter din personlige profil og din virksomhedsside professionelt, så du får de 2 ting til at spille sammen.
Der er nu næsten 2,5 millioner brugere på LinkedIn i Danmark – herunder er 58 % beslutningstagerne – så LinkedIn er et forretningsudviklings- og markedsføringsværktøj, du bør bruge dagligt.
Vores LinkedIn-kok Henning Karlsen fra LinkedSocial har sammensat en menu der både kommer omkring virksomhedssider og personlige profiler:
- Hvordan bygger du din LinkedIn virksomhedsside professionelt?
- De nye funktioner på LinkedIn virksomhedsside gennemgåes
- Hvordan samarbejder LinkedIn virksomhedsside med din personlige profil?
- Hvordan samarbejder LinkedIn virksomhedsside med dit website?
Oplægsholderen
Henning Karlsen fra LinkedSocial er erfaren LinkedIn-underviser. LinkedSocial er specialister i Social Selling, digital branding og tiltrækning af arbejdskraft på LinkedIn.
Netværksrunde
Efter oplæg og en kort pause er der mulighed for at deltage i en netværksrunde. I netværksrunden får du mulighed for tre 1:1-samtaler med i alt 3 af de andre deltagere.
1:1 samtalerne giver dig mulighed for at lære tre deltagere lidt bedre at kende og evt. få sparring på din markedsføring, dine udfordringer eller din virksomhed.
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.