Tag med i køkkenet til en AI-baseret Kokkeskole, hvor du lærer at bruge AI som krydderi i din marketingindsats.
En praktisk formiddag hvor du får mulighed for at afprøve AI-værktøjer, som du som kan bruge i din hverdag som marketingmedarbejder.
Jesper Outzen sammensætter en højaktuel menu fra forret til dessert, hvor vi kommer rundt om AI-værktøjer til forskellige formål.
NB! Denne servering er en kokkeskole, hvilket betyder at den varer 3½ time.
Underviser
Jesper Outzen har været selvstændig som professionel formidler siden 2004.
Du har muligvis også mødt ham som eksternunderviser på IBC - International Business College og IBA.
Jesper er oprindelig uddannet Multimediedesigner, men han har også en Bachelor i Medialogi fra Aalborg Universitet Esbjerg og en Mastergrad i Oplevelsesledelse fra RUC.
Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I ti serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.
NB! Denne workshop er fuldt booket og du har mulighed for at melde dig på venteliste og få besked ved afbud.