Har du brug for hjælp til at komme i gang med brugen af de sociale medier? Eller mangler du tips til, hvordan du med fordel kan systematisere jeres SoMe-aktiviteter, så I får et større udbytte af dem?
Kurset tilbyder en 360⁰ indflyvning til sociale medier i et strategisk perspektiv, og du vil lære at udfærdige, samt implementere, en effektiv SoMe-strategi.
Når du er færdig med dette kursus, kan du:
- identificere de mest betydende faktorer for udvikling af en succesfuld SoMe-strategi
- udvikle et kreativt udkast for en SoMe-strategi for din virksomhed
- skabe en detaljeret og tilpasset plan for både SoMe-strategi og implementering i virksomheden
- få tilført værdifulde kompetencer i implementeringsfasen, som bidrager til succes og omsætningsstigning i virksomheden
Hvem er kurset relevant for?
Kurset er for den SoMe-, kommunikations- eller marketingansvarlige. Uanset om du prøver dig lidt frem, har nøje planlagt, hvornår de forskellige typer af content skal postes eller ikke er hoppet ud i de høje SoMe-bølger endnu, vil kurset være relevant for dig.
Kurset henvender sig til små og mellemstore virksomheder, som i bred forstand agerer inden for forretningsområderne oplevelseserhverv, design, energi eller sundheds- og velfærdsinnovation. Hvis man er i tvivl om hvorvidt man er i den rigtige målgruppe, så hjælper vi naturligvis med en afklaring heraf.
Interesseret?
Så tilmeld jer HER eller kontakt Lars Frank-Larsen på lfla@sdu.dk eller 9350-7335 for mere information.
Praktisk information
Kurset afholdes over 4 onsdage (23/10, 30/10, 6/11 og 11/12) ml. kl. 13.00 og kl. 17.00 i Sønderborg & Aabenraa.
Projektet indebærer statsstøtte, og forinden start vil der derfor være gennemgang af en række formalia.