Bliv klogere på segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper® og forstå hvordan du kan bruge det i dit daglige arbejde med markedsføring til både B2B og B2C.

Segmenteringsværktøjet Emotionelle Kundetyper® giver nye vinkler på forbrugerforståelse, og hvordan man motiverer til køb. Du vil få indsigter som gør arbejdet med salg, kommunikation og markedsføring mere effektivt og målrettet, hvilket vil resultere i flere tilfredse og loyale kunder.

Med forståelsen for kundetyper, vil du minimere de to største fejl i salg og markedsføring.

Til oplægget dykker vi ned i værktøjet med eksempler og cases for at forstå hvordan kundetyper kommer i spil og hjælper til at sætte retningslinjer.

Underviser

Jeres underviser er Merete Hellesøe som har arbejdet de sidste 4 år med Emotionelle Kundetyper® og er kommende kundetypeuddannet fra Institut for Kundetyper.

Merete Hellesøe er selvstændig, hvor hun hjælper virksomheder med udvikling, drift og optimering af digital markedsføring. Med en kandidat i Designledelse og mere end 10 års erfaring med markedsføring, står hun klar til at dele ud af hendes viden og hvordan hun arbejder med Emotionelle Kundetyper®.

Marketing à la Carte

Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I syv serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Mere fra Marketing à la Carte-menukortet

21. november 2024
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Gratis
No-show-fee på kr. 250 kr.,- opkræves ved udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før arrangementsstart.

Arrangementet er afholdt.

Tanja Marek
tamar@businesskolding.dk
60776027