I dette oplæg om digital annoncering 2022 vil vi komme ind på de forskellige populære annonceringsplatforme, der findes. Der vil være praktiske tips og eksempler på hvordan, du kan opsætte kampagner og annoncer for bedst muligt afkast.

NB! Denne servering er fuldt booket. 

Oplægget kommer til at have følgende emner:

  • En kort gennemgang af de mest brugte platforme i 2022 samt styrker og svagheder ved disse. 
  • Do´s and don´ts  - hvad der skal til for at få succes med digital annoncering
  • Branchespecifik annoncering - hvilke(n) platform skal din virksomhed benytte
  • Annoncering på tværs af platforme - udnyt mulighederne for at ramme din kunde gennem hele kunderejsen
  • Q&A

Oplægsholderen

Dagens oplægsholdere er Kim Petersen og Henrik Brændgaard  fra Vaekst.com. Vaekst.com er et digitalt marketing bureau med erfarne specialister, der hjælper ambitiøse brands med optimering af digital marketing, så flere kunder tiltrækkes på tværs af markeder.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Marketing á la Carte - fra menukortet

22. februar 2022
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221
Workshoppen er fuldt booket.