Mads Jensen er absolut en af stjernekokkene, når det handler om marketing, og især når det handler om hvordan kan du bruge digitaliseringen til at agere tidssvarende i markedet og derved maksimerer det kommercielle potentiale.
Mads Jensen er absolut en af stjernekokkene, når det handler om marketing, og især når det handler om at styrke forretningen baseret på digitalisering. Mads stod sammen med et stærkt team bag hele digitaliseringen af Søstrene Grene samt deres succes online.
Mads Jensens karriere startede som Marketingkoordinator hos Legoland Billund, så hed det Marketing Manager hos Bestseller, hvorefter han kom til Søstrene Grene som CCO og CDO, hvor han gennem 6,5 år spillede en nøglerolle i deres vækstrejse.
I den proces skabte Mads blandt andet en af de mest anerkendte cases på de sociale medier, hvilket betød at han to år i træk var nomineret blandt 5 kandidater til Årets CMO i Danmark. Desuden er Mads en ofte anvendt foredragsholder og professionelt bestyrelsesmedlem.
I dag driver Mads sin egen konsulentforretning, MadeAbout Consulting, som hjælper virksomheder med at identificere vedvarende vækstpotentialer gennem strategisk brug af digitalisering.
I dette indlæg sætter Mads scenen for, hvordan du kan bruge digitaliseringen til at agere tidssvarende i markedet og derved maksimerer det kommercielle potentiale. Indlægget er særligt målrettet jer, som enten sælger B2C eller har et ønske herom, hvor I vil opnå en stærk indsigt i, hvordan I styrker jeres forretning med mulighed for at sætte tempo på eksporten til nye markeder. Indlægget fokuserer blandt andet på fordele og ulemper mellem salg via egen webshop og salg via Amazon samt vigtigheden af jeres digitale marketing kompetencer.
- En forståelse for digitaliseringens påvirkning i markedet og de muligheder og trusler det medfører.
- Indsigt i hvad der kendetegner de succesrige forretningsmodeller
- En forståelse for vigtigheden af det digitale salgsarbejde og, hvordan man bør tænke sin mediestrategi.
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.
Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe.
Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede.
NB! Der er nu åbnet op for yderligere tilmeldinger - der er maks. plads til 50 deltagere på denne workshop.
COVID-19:
Vi forbeholder os ret til at ændre fysiske arrangementer til webinarer, såfremt situationen gør, at det ikke er muligt at mødes fysisk.
Ved fysiske arrangementer i Pakhuset er der begrænset antal deltagere, så det er muligt at holde afstand.
Fremvisning af coronapas
Ved vores arrangementer med fysisk fremmøde, skal du fremvise coronapas, der viser:
- En negativt covid-19-test, der er højst 72 timer gammel (fra tidspunktet, hvor testen er taget)
- Eller et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19
En gyldig test i forhold til coronapas er enten en kviktest eller en PCR test, og dermed ikke en selvtest.
Mundbind
Alle deltagere og alt personale skal bære mundbind når man bevæger sig rundt. Når du sætter dig, kan mundbindet tages af.