En kundedialog kan være håbløs og spild af kræfter, hvis du ikke forstår kunden og kundens behov. Bank rusten af med en af PER TOPP's workshops, og bliv klar til at skabe relationer med dine kunder.
Enhver kan lære at sælge. Dog kræver det, at man har fokus på salgsprocessen.
Du skal have fokus på mødet med kunden. Både før, under og efter mødet er vigtige elementer af salgsprocessen.
Gennem en dynamisk og hands-on workshop bliver du klædt på til at håndtere salgsprocessen rigtigt.
Du bliver sparket i gang – hårdt men professionelt – så du bliver skarpere i kundehåndtering og kundebehov.
PER TOPP dirigerer slagets gang, men alle deltagere bliver inkluderet. Vi dropper nedslidte buzzwords, og gør det jordnært.
Det skal ikke være tilfældigt, hvem du får som kunde. Det skal give mening for dig og din virksomhed – mening på flere måder.
Med udgangspunkt i denne tankegang får du redskaber til:
- At opbygge stærke relationer
- At styre dit kundeflow korrekt
- At sælge med din personlighed og ved at være dig selv
- At opbygge kvalitet fremfor kvantitet i dit kundesegment
- At tiltrække de rette kunder
- At rendyrke det attraktive og proaktive salg
Hvad koster workshoppen af 3 timers varighed, tænker du nok?
PER TOPP lægger svesken på disken og siger EARLY BIRD på 650,- ex. moms pr. deltager.