Kom og bliv inspireret til at genopfinde din egen virksomheds autentiske brand, når Dansk Erhverv inviterer til morgenmøde.
Hør hvordan nogle af verdens bedste brands udnytter virksomhedens styrker til at skabe succeser.
Lær hvordan topcheferne bag nogle af verdens bedste brands arbejder med virksomhedens autentiske identitet og bliv inspireret til at genopfinde din egen virksomheds brand, når CEO og rådgiver, Nikolaj Stagis bruger eksempler fra bogen 'Den autentiske virksomhed', hvor topchefer fra LEGO, Noma, Hästens, Ducati og BMW fortæller om at udnytte virksomhedens potentialer til at skabe et ekstremt succesfuldt brand.
Udbytte
I løbet af to timer med Nikolaj Stagis lærer du om:
- Hvordan virksomhedens indre styrker rummer potentiale for udvikling af strategi og brand
- Hvilken betydning virksomhedens historie og arv kan have for strategisk udvikling
- At samtænke ledelse af kultur, strategiudvikling og virksomhedens image
- Hvordan du kan bruge organisationens indre styrker til at udvikle virksomhedens autentiske brand
Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her