Det digitale landskab ændrer sig hele tiden. Så vil du være til stede, hvor dine kunder er, skal du holde øje med tendenserne og begrave nogle af de myter, du måske er stødt på.

Der findes mange myter om de forskellige sociale medier og digitale kanaler. Det er for eksempel ikke rigtigt, hvis du har hørt at de unge har forladt Facebook eller at TikTok kun er dansevideoer. 

På denne servering får du overblik over de forskellige kanaler anno 2023, så du kan være til stede ved at udgive godt indhold eller betale for at få dine budskaber ud, der hvor din målgruppe er tilstede.

Du får indblik i, hvilke kanaler – udover TikTok – der rykker lige nu og hvordan algoritmerne ændrer sig. De sociale medier er nemlig ikke så sociale, som de har været – og det skal du tag højde for, når du vil i kontakt med kommende kunder.

Ingredienserne denne morgen vil være:

  • Introduktion
  • Tendenser i sociale medier i DK
  • 5 myter om digitale medieforbrug
  • Tips til at udgive indhold

Underviser

Joakim Ditlev er medstifter af messbar og stifter af Content Marketing DK. Joakim er en pioner inden for content marketing i Danmark og udover at være bl.a. forfatter og oplægsholder, hjælper han virksomheder med at udtænke og gennemføre indholdsbaserede marketingstrategier med konkrete resultater. 

Marketing à la Carte

Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Marketing à la Carte - mere fra menukortet

24. maj 2023
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221