På dette webinar vil vi dykke ned i, hvordan du kan blive bedre til at holde møder i Microsoft Teams, samspillet med de øvrige dele af Microsoft Teams og hvordan du kan bruge platformen. Webinaret henvender sig især til virksomheder som enten anvender Microsoft Teams eller planlægger det i fremtiden.
Dette webinar afholdes af Business Kolding i samarbejde med IBC, Hansenberg, VUC, AMU og Kolding Kommune og er en del af en serie af webinarer, som stiller at skarpt på erhvervslivets håndtering af Covid-19.
Få et gensyn med Kristian Krohn Djurhuus fra WorkWays, der denne gang vil gå lidt mere i dybden med hvordan man kan holde (bedre) møder med Microsoft Teams.
Han vil dykke ned i, hvordan du kan blive bedre til at holde møder i Microsoft Teams, samspillet med de øvrige dele af Microsoft Teams og hvordan du kan bruge platformen - både før, under og efter selve mødet. Vi tager udgangspunkt i den nye samarbejdsplatform Microsoft Teams, som de fleste danske organisationer allerede har tilgængelig som en del af Office 365-pakken. Online-møder i Microsoft Teams, er meget mere end bare online-mødet. Det giver en række muligheder for at kommunikere og samle viden bedre – både før, under og efter mødet.
Du går hjem med
- Forståelse for ideen bag møder i Microsoft Teams og hvordan du kan holde information om mødet i en kontekst
- Konkret forståelse af de forskellige features i platformen og hvordan de kan tages i brug i forskellige samarbejdsscenarier
- En skabelon for en basal samarbejdskonktrakt for online møder, som du kan bruge i din organisation til at sætte og kommunikere basale spilleregler for nye måder at holde møder på.
Det er ikke påkrævet, at du har en Microsoft Teams konto i forvejen.
Webinaret henvender sig især til virksomheder som enten anvender Microsoft Teams eller planlægger det i fremtiden.