Hvordan opbygger du vedvarende kunderelationer der kan skabe værdi for din virksomhed?
Lær at forstå kundens ønsker og behov og få kunder der vender tilbage igen og igen. Ved at give de rette tilbud på det rigtige tidspunkt og de rette kanaler bliver dine kunder også dine ambassadører.
I en tid hvor omnichannel er en af de helt store buzz-words, er det vigtigt at kunden er med hele vejen omkring din virksomhed.
I oplægget kommer vi rundt omkring vigtigheden i at ramme kunderne hvor de er, men også at et medie ikke udelukker et andet. Så hvordan bruger du omnichannel, markedsføringskanaler og automatisering i din virksomhed? Det taler vi om under oplægget.
Oplægsholderen
Mikkel Overgaard fra SMSKlub.dk har mere end 15 års erfaring med salg og rådgivning indenfor SMS-markedsføring, kundeklubber, loyalitetsprogrammer og strategi omkring online salg.
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.