SKAT vil gerne hjælpe dig med at komme godt fra start som ny virksomhedsejer.
Derfor inviterer SKAT dig til gratis webinar, Ny virksomhed – hvordan gør jeg?
Her fortæller SKAT dig, hvad du skal vide og være opmærksom på i opstartsfasen, som nyregistreret virksomhed.
Du bliver skarpere på:
– hvilke krav der er til dit regnskabsmateriale
– hvordan du indberetter og betaler moms
– hvordan du undgår restskat og evt. bøder
– hvordan du bruger skat.dk og SKATs digitale TastSelv løsninger
– Eventuel bemærkning
Hvad er et webinar:
Webinar er en kommunikationskanal, hvor det er muligt at holde informationsmøder over internettet. Dvs. at du kan sidde hvor som helst og deltage i webinaret med din egen pc’er/tablet/smartphone.
Fremtidige webinarer:
- REGNSKAB & FRADRAG - HVORDAN GØR JEG?
Den 14. februar 2017 kl. 17-18 - NY VIRKSOMHED - HVORDAN GØR JEG?
Den 8. marts 2017 kl. 14-15 - REGNSKAB & FREDRAG - HVORDAN GØR JEG?
Den 22. marts 2017: kl. 14-15