Hvordan sikrer du, at der skabes en rød tråd gennem alle dine markedsføringsmaterialer – både online og på print?
I dette oplæg samler Thomas Bang op på din markedsføringsindsats som helhed - og hvordan de enkelte ingredienser spiller sammen.
Vi kommer bl.a. omkring:
- Identitet: Spiller den visuelle identitet sammen med dine værdier og virksomhedens DNA?
- Strategi: Har du et overblik over dine konkurrenter og din(e) kundemålgruppe(r)?
- Markedsføringsplan: Hvornår og hvad skal der markedsføres? Og på hvilke platforme?
- Online og på print: Hvordan skaber du sammenhæng på tværs af fysiske tryksager og digitale medier?
Oplægsholderen
Dagens oplægsholder er Thomas Bang fra Reformator. Reformator tilbyder vi en bred vifte at markedsføringsløsninger, og fx arbejder både med websites, sociale medier, tryksager, video og foto.
Thomas har igennem de sidste mange år arbejdet med både fotografering, webprogrammering og sociale medier, video og timelapse-produktion.
Netværksrunde
Efter oplæg og en kort pause er der mulighed for at deltage i en netværksrunde. I netværksrunden får du mulighed for tre 1:1-samtaler med i alt 3 af de andre deltagere.
1:1 samtalerne giver dig mulighed for at lære tre deltagere lidt bedre at kende og evt. få sparring på din markedsføring, dine udfordringer eller din virksomhed.
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.
Fremvisning af coronapas
Ved vores arrangementer med fysisk fremmøde, skal du fremvise coronapas, der viser:
- En negativ PCR-test der er højst 72 timer gammel eller negativ hurtigtest (antigentest) der er højst 48 timer gammel
- Et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19