IBC Kurser vil gerne invitere virksomhedsejer, leder, HR direktør og personalechef til at deltage i et gratis kursusforløb på 3 dage omkring håndtering og implementering af personaleadministrative opgaver.
Kurset henvender sig til små og mellemstore virksomheder og skal give jer værktøjer til, hvordan I kan løse jeres personaleadministrative opgaver, rekruttering af personale og uddannelse af medarbejdere ved så meget brug af digitale platforme som muligt, samt ERFA udveksle med hinanden om, hvordan I løser opgaverne.
Imellem kursusdagene arbejder I med 1-3 projekter hjemme i virksomheden, og der vil være mulighed for ”sparring” via Teams eller fysiske besøg i virksomheden.
1. del, 31.3. - 1.4.2022 - Kursusdage på IBC Innovationsfabrikken
Her arbejdes der med hele rekrutteringsproces sens mange aspekter lige fra vi konstaterer at vi mangler en person til ansættelse, onboarding, afskedigelse eller fratrædelse og hvor kan vi anvende digitale platforme
2. del, 2.4 - 9.6.2022 - Implementering i egen virksomhed
Her arbejde du med 1-3 projekter hvor du implementerer din nye viden i din egen virksomhed. Her er der mulighed for individuel sparring via Teams eller ved fysiske møde hos dig.
3. del, 20.6.2022 - Præsentation på IBC Innovationsfabrikken
Her præsenterer du hvordan det er gået med dine projekter. Hvad var succesfuldt og hvad skal der arbejdes mere med. Her vil der også blive erfa udvekslet og kikket på hvordan I kommer videre i rejsen
Kurset er en del af et EU-projekt som omfatter Tyskland, Estland, Polen og Danmark.
IBC Kurser er en del af projektet og varetager den del som vedrører Danmark og bidrager med viden og knowhow til projektet.
Kurset er gratis, dog opkræves kr. 750,00 for forplejning for alle dagene.
Har du spørgsmål til kurset, er du velkommen til at kontakte Anker Meier på: e-mail hame@ibc.dk eller tlf. 2528 4339.