Udbuddet er enormt og faldgrupperne er endnu større. Men det er mulighederne også.
Hvilke kanaler skal du bruge? Skal det hele være online, eller har du brug for at dele noget ud engang imellem? Hvor spreder du bedst dit budskab? Hvad kan du gøre i din virksomhed? Hvordan skal din marketingplan se ud, så det hele hænger sammen, både den måde du selv opfatter din virksomhed på og den måde omverdenen gør!
Det giver Thomas Hjortshøj, ConceptHuset, et bud på, så du kan lægge en plan, undersøge det du skal og have ro i maven, hele året rundt.
Thomas har 35 års erfaring indenfor feltet og har hjulpet en del iværksættere, virksomheder og offentlige institutioner med at finde den røde råd i marketing.
Oplægsholderen
Thomas Hjortshøj ejer Concepthuset og har 35 års erfaring indenfor feltet og har hjulpet en del iværksættere, virksomheder og offentlige institutioner med at finde den røde råd i marketing.
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I ellevei serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.
Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe.
Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede.
Marketing á la Carte præsenteres i samarbejde med projekt MEDSTRØM, der er finansieret af EU's Socialfond og Dansk Erhvervsfremmebestyrelse.
NB! Der er maks. plads til 25 deltagere på denne workshop.