Plej jeres community og styrk jeres tilstedeværelse på sociale medier

Til dette oplæg vil du blive klædt på til, hvordan du skal håndtere dine målgrupper på sociale medier. I dag er det ikke nok blot at lave godt og engagerende indhold, men det er også afgørende at have en aktiv tilstedeværelse med sine målgrupper i kommentarsporene.

Katrine fra Infomedia kommer og præsenterer konkrete værktøjer og eksempler på, hvordan man anno 2025 skal håndtere community management på sociale medier – både på egne kanaler, men også i andre communities.

Som deltager går du fra oplægget med konkret viden om, hvordan du og virksomheden kan håndtere community management, således det styrker jeres tilstedeværelse på sociale medier og i sidste ende gavner jeres forretning – noget du kan gå hjem og implementere direkte i virksomheden efterfølgende.

Du kommer hjem med:

  • Indblik i, hvorfor arbejdet med community management er så vigtigt
  • Redskaber til og konkrete eksempler på, hvordan du kan gribe community an i virksomheden
  • Konkrete tips til, hvordan du kommer godt i gang med at håndtere målgrupperne på sociale medier

Oplægget er for dig, der:

  • Arbejder med sociale medier i virksomheden, enten som Social Media Manager, marketingansvar, kommunikationskonsulent, alt mulig mand/kvinde, eller dig der er selvstændig erhvervsdrivende og har brug for at blive klædt på til at håndtere jeres målgrupper på sociale medier, så i står endnu stærkere på sociale medier.

Underviser:

Katrine Jacobsen fra Infomedia rådgiver både store og små virksomheder om alt inden for sociale medier med alt lige fra strategier, indhold, community management og employee advocacy til måling, afrapporting, KPI’er og analyser.

Derudover er Katrine også fast underviser på Social Media Manager uddannelsen hos IBC kurser og konsulenthus i Kolding.

Marketing à la Carte

Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Mere fra menukortet

21. marts 2025
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Mødelokale Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221