Plej jeres community og styrk jeres tilstedeværelse på sociale medier
Til dette oplæg vil du blive klædt på til, hvordan du skal håndtere dine målgrupper på sociale medier. I dag er det ikke nok blot at lave godt og engagerende indhold, men det er også afgørende at have en aktiv tilstedeværelse med sine målgrupper i kommentarsporene.
Katrine fra Infomedia kommer og præsenterer konkrete værktøjer og eksempler på, hvordan man anno 2025 skal håndtere community management på sociale medier – både på egne kanaler, men også i andre communities.
Som deltager går du fra oplægget med konkret viden om, hvordan du og virksomheden kan håndtere community management, således det styrker jeres tilstedeværelse på sociale medier og i sidste ende gavner jeres forretning – noget du kan gå hjem og implementere direkte i virksomheden efterfølgende.
Du kommer hjem med:
- Indblik i, hvorfor arbejdet med community management er så vigtigt
- Redskaber til og konkrete eksempler på, hvordan du kan gribe community an i virksomheden
- Konkrete tips til, hvordan du kommer godt i gang med at håndtere målgrupperne på sociale medier
Oplægget er for dig, der:
- Arbejder med sociale medier i virksomheden, enten som Social Media Manager, marketingansvar, kommunikationskonsulent, alt mulig mand/kvinde, eller dig der er selvstændig erhvervsdrivende og har brug for at blive klædt på til at håndtere jeres målgrupper på sociale medier, så i står endnu stærkere på sociale medier.
Underviser:
Katrine Jacobsen fra Infomedia rådgiver både store og små virksomheder om alt inden for sociale medier med alt lige fra strategier, indhold, community management og employee advocacy til måling, afrapporting, KPI’er og analyser.
Derudover er Katrine også fast underviser på Social Media Manager uddannelsen hos IBC kurser og konsulenthus i Kolding.
Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.