Deltag i dette oplæg og få den nyeste viden om Performance Max, så du kan tage din virksomheds digitale markedsføring til næste niveau.

I dette oplæg sætter vi fokus på Googles nyeste kampagneløsning, Performance Max. Du kan se hvordan både små og store virksomheder opnår imponerende vækst med Performance Max-kampagnen og ikke mindst forstå hvad det kræver.

Performance Max integrerer alle Googles annonceringskanaler – herunder Søgning, YouTube, Display, Discover, Gmail og Maps – i én samlet kampagne. Ved hjælp af avanceret AI og maskinlæring optimeres dine annoncer i realtid på tværs af platforme for at maksimere konverteringer og øge værdien for din virksomhed. 

Annoncører, der har implementeret Performance Max, har i gennemsnit oplevet over 18% flere konverteringer til en tilsvarende pris pr. handling. 

Som deltager på dette oplæg vil du få:

  • Forståelse for, hvordan Performance Max fungerer**, og hvordan det kan integreres i din eksisterende marketingstrategi.
  • Indsigt i konkrete succeshistorier**, der demonstrerer, hvordan virksomheder har øget deres konverteringer og ROI ved hjælp af Performance Max.
  • Praktiske værktøjer og tips**, som du kan implementere med det samme for at optimere dine egne kampagner og opnå bedre resultater.

 Dette oplæg er ideelt for marketingchefer, marketingansvarlige og virksomhedsejere, der ønsker at udnytte de nyeste teknologier inden for digital annoncering for at skaffe flere leads og øge deres online tilstedeværelse.

Oplægsholderen

Kenneth Jonassen er medstifter af SEOhaj ApS og har mange års erfaring med digital markedsføring. Han rådgiver dagligt både små og store virksomheder om, hvordan de optimerer deres online annoncering og opnår succes med Google Ads.

Marketing à la Carte

Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Mere fra menukortet

24. april 2025
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Mødelokale Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221