Billetterne til Foreningen Business Koldings Sommerfest blev udsolgt på 5 dage, og mange gik forgæves efter en billet. Nu har du chancen igen, da tilmelding til Firmafesten netop er åbnet.

24. maj 2024
Tanja Marek

Firmafesten er også et arrangement for medlemmer af Foreningen Business Kolding (Er du ikke medlem, kan du læse mere her), og samler typisk 800+ glade gæster. Det er en oplagt mulighed for at invitere kollegaerne, personaleforeningen, samarbejdspartnere eller hele virksomheden til en hyggelig aften – for kun 299 kr. pr. person (ekskl. drikkevarer). Ved køb af 12 billetter eller flere, får I rabat på alle billetterne.

Vi er klar med et fantastisk show. Først kan du møde Liselotte Lyngsø, der er fremtidsforsker og foredragsholder verden rundt. Liselotte har en fantastisk evne til at male mentale billeder af, hvordan udviklingen kommer til at påvirke os, og hvordan vi skal forberede os til den.

Aftenens sjove indslag er med Kristian Fuhlendorff, som de fleste nok kender som både komiker og tv-vært.

Kristian beskriver selv sit show på bedste vis: Der bliver nul sange, fyrværkeri eller udklædning, lover han, bare en omgang god gedigen stand up. Ærlig talt, så er det på den scene, han de sidste 20 år har hørt hjemme. Så hvis du har lyst til at høre en tyndfed, tyndhåret og tyndbelæst 40-årig familiefars pessimistiske perspektiv på tilværelsen, så er det nu du skal købe billet. Der skal grines, før vi dør.

Ud over showet, kan du og dine kollegaer se frem til en aften fyldt med netværk, dejlig mad og mulighed for at vinde nogle fede præmier.

Læs mere og køb billetter her