Der skal lyde et KÆMPE tak for sidst fra Foreningen Business Kolding i forbindelse med det store Awardshow 2022. Det var en festaften, der samlede Koldings virksomheder.

25. februar 2022

Tæt på 400 gæster fra 130 virksomheder var samlet på Comwell Kolding i aftes for at hylde de 12 nominerede og kåre vinderne af de fire priser - Årets Iværksætter 2021, Årets Initiativ 2021, Verdensmålsprisen 2021 og Årets Virksomhed 2021. Aftenen blev skudt i gang med en live forsmag på Dronning Dorothea Teatrets opsætning af We Will Rock You, som har premiere til august.

Årets Iværksætter 2021 - HSV Combi ApS

De andre nominerede i kategorien var AYA&IDA og Whaii. Prisen blev sponsoreret af Andersen Partners.

Årets Initiativ 2021 - ALFABO

De andre nominerede i kategorien var Blue Bridge og Kolding Green Streets. Prisen blev sponsoreret af BDO.

Verdensmålsprisen 2021 - Aller Aqua

De andre nominerede i kategorien var Agtrup Plast og Birkemose Golf Club. Prisen blev sponsoreret af DM Greenkeeping.

Årets Virksomhed 2021 - Green Hydrogen Systems

De andre nominerede i kategorien var Alfix og Beckhoff Automation. Prisen blev sponsoreret af Danske Bank.

Galleri fra Awardshow 2022

Social wall fra Awardshow 2022