Færre og færre virksomheder, som enten fremstiller eller importerer servicetunge produkter, kan efterhånden nøjes med at fokusere alene på de fysiske produkter i deres strategi og forretningsmodel. De er i stigende grad nødt til også at inkludere de tilhørende serviceydelser i den måde, de går i markedet på. Begrebet kaldes servitization og indeholder et både stort og overset vækstpotentiale for mange virksomheder med mulighed for bl.a. mere stabile indtægtsstrømme og mere loyale kunder.

Servitization er allerede blevet en betydende megatrend de seneste år og forventes at blive det i endnu højere grad i de kommende år. Derfor sætter vi i webinaret fokus på, hvad servitization er, hvilke store muligheder det indeholder for både virksomheder og deres kunder, og hvordan man bedst udnytter disse muligheder.

Når du deltager, får du blandt andet:

  • Indsigt i, hvad begrebet dækker over og hvorfor det er vigtigt at have fokus på det.
  • Overblik over fordele ved at arbejde med servitization for både virksomheden og dens kunder.
  • Information om en ny uddannelse indenfor netop aftermarket service og servitization.
  • 5 konkrete råd du kan arbejde videre med.
Din vært på webinaret er:
  • Jens Lassen som er lektor hos IBA Erhvervsakademi Kolding og hovedunderviser på salgsfagene på både akademi- og diplomniveau. Han har mere end 35 års praktisk erfaring med salg og salgsledelse, er aktivt bestyrelsesmedlem ved siden af undervisergerningen, og har skrevet flere bøger om salg.
  • Andrew Hoff, som er senior konsulent ved FORCE Technology og en af Danmarks fremmeste eksperter indenfor servitzation samt en af initiativtagerme bag servitize.dk
21. marts 2025
kl. 08:30 - 09:15
Webinar

Arrangementet er afholdt.