Human House A/S og Business Kolding inviterer virksomhedsledere og HR-ansvarlige til at deltage i et gratis projekt, der vil give jer redskaber til at spotte og støtte medarbejdere i mistrivsel, samt viden til effektivt at håndtere stress og skabe et sundt psykisk arbejdsmiljø.
6. september 2024
Formålet er at gøre jeres arbejdsplads mere attraktiv for både nuværende og kommende medarbejdere.
Forventede Projektaktiviteter
- Fælles workshops: Deltag i inspirerende workshops sammen med andre virksomheder, hvor I får viden og redskaber til at skabe et bedre arbejdsmiljø.
- Skræddersyet rådgivning: Modtag individuel rådgivning og støtte, der er tilpasset jeres virksomhed.
- Viden og redskaber: Lær om temaer som den attraktive arbejdsplads, psykisk arbejdsmiljø og mental sundhed.
- Afsluttende konference: Del og modtag erfaringer fra projektet ved en afsluttende konference.
Virksomhedens bidrag
- Deltagelse: 1-2 repræsentanter fra jeres virksomhed (ledelse/HR) forventes at deltage aktivt i projektet.
- Tidsforbrug: I skal afsætte tid til deltagelse i workshops, rådgivningsforløb og tiltag over de 1,5 år projektet varer.
Projektdetaljer
- Pladser: Op til 15 virksomheder med 10-500 ansatte.
Pladser tildeles efter først-til-mølle-princippet. - Start: Projektet starter primo 2025, afhængigt af godkendelse fra Velliv foreningen.
- Pris: Projektet er fuldt finansieret og derfor gratis for jer, hvis det godkendes.
Ved interesse og spørgsmål kontakt Anja Dahl Pedersen på
ad@humanhouse.com eller 3065 5473 senest den 7. oktober.