Efter bare fem dage kunne Foreningen Business Kolding melde udsolgt til ”Sommerfesten”. 300 billetter var sat til salg, og de blev på det nærmeste ”revet væk”.

26. april 2024
Tanja Marek

Sommerfesten bliver afholdt på Posthuset, og byder på både netværk, musik, dejlig mad og drikke. Den Blå Bistro serverer spændende retter, lige som de skænker både øl, vin og vand. Derudover byder eftermiddagen på lækker hjemmelavet is fra Lillis, Nordic Coffee House serverer specialkaffe og Lindely Vingård serverer smagsprøver på deres vin.
Nåede du ikke at få bestil billet, så er der masser af mulighed for at netværke, når Foreningen Business Kolding holder BusinessBar d. 16. maj ved Hello Office/FormIII.

Den 14. maj kan du komme med på en særlig omvisning på Koldinghus. I anledning af H.K.H. Prinsesse Benediktes 80-års fødselsdag i 2024, forvandles Dansesalen på Koldinghus til en spektakulær skueplads for et udvalg af kongelige gallakjoler, skabt af Jørgen Bender (1938-1999) til H.K.H. Prinsesse Benedikte.

GoGreen inviterer på virksomhedsbesøg d. 28. maj. Kom med indenfor, når vi besøger den familieejede virksomhed Alfix. Direktør Anders Bertelsen Toft fortæller om deres arbejde som værdibaseret byggematerialeproducent. Anders vil også præsentere deres indsatser bag og rammerne for deres verdensmålscertificering (2022-2025). Dette knyttes sammen med udvalgte strategiske indsatsområder fra deres strategi inden for ESG agendaen.

Læs mere og tilmeld dig arrangementerne