Hele erhvervslivet er påvirket af den aktuelle udbredelse af coronavirus. Derfor stiller Business Kolding i samarbejde med IBC, Hansenberg, VUC, AMU og Kolding Kommune nu skarpt på erhvervslivets muligheder for håndtering af Covid-19 ved at tilbyde forskellige webinarer.

27. marts 2020

Få viden, inspiration og guides til at håndtere corona situationen og følg med på følgende fire webinarer. På de forskellige webinarer vil Søren Schnedler fra Gravity være moderator. I uge 14 vil der være følgende webinarer på programmet.

Tirsdag den 31. marts – Hvordan holder vi Kolding i gang?
Der vil på webinaret være mulighed for at stille borgmesteren spørgsmål, og komme med bud på, hvad vi i fællesskab kan gøre for at holde gang i Koldings økonomi, og hvordan får vi genrejst væksten, når krisen en gang er ovre.

Onsdag den 1. april - Få svar på dine spørgsmål lønkompensation og hjælpepakker
På dette webinar vil Erhvervshus Sydjylland stille skarpt på lønkompensation og hjælpepakker. Her kan du blive klogere på de muligheder for gratis hjælp og sparring, du og din virksomhed har i denne svære tid.

Torsdag den 2. april – Strategi og kompetenceudvikling i en krisetid
På dette webinar fortæller direktør for IBC, Jens Gamauf, og direktør for voksen- og efteruddannelse på IBC, Kirsten Jensen, om hvordan kriser og strategisk kompetenceudvikling bør følges hånd i hånd.

Fredag den 3. april - Sådan skaber du omsætning online i en krisetid
På dette webinar vil du møde Casper Edens, Iværksætter og indehaver af Edens Management. Han har følgeskab af en lokal butik, nemlig Susanna B, som op til dette webinar har fået gode råd, tips og tricks af Casper. Hør hvordan hun har øget salget ved brug af Facebook og hvordan DU kan skabe mere omsætning i din forretning, når landet er i undtagelsestilstand.

Afholdte webinarer

Har du spørgsmål, kontakt