I efteråret serverede Business Kolding marketingkonceptet Marketing á la Carte, en række arrangementer, hvor deltagerne kunne blive meget klogere på forskellige marketingdiscipliner. Nu er det nye menukort klar.

22. januar 2021

Arrangementerne henvender sig til en bred målgruppe, hvilket også afspejler sig i deltagerne i efteråret. I alt deltog 354 personer fra 101 forskellige virksomheder, virksomheder der spændte fra iværksætteren i den spæde start, over hotel og restaurant til større virksomheder, og de beskæftiger sig både inden for BtB og BtC.

Formålet med Marketing á la Carte er at hjælpe virksomhederne med at skabe vækst via øget fokus på f.eks. de sociale medier og en øget online tilstedeværelse. Det bærer efterårets menukort også præg af.

Her kan du nemlig blive klogere på forbrugertrends 2021, og på hvilken rolle de spiller, for at du kan lykkes med din markedsføring. Vi tager dig med på kunderejsen, snakker content strategi, du får værktøjskassen fyldt op med kreative redskaber og bliver klogere på både GDPR, markedsføringsloven og pressemeddelelser.

Som noget nyt kan vi også præsentere 3 spændende podcast under navnet ’Rundt om marketing – vejen til mere forretning med digital markedsføring. Her kan du møde Metin Barut, Founder og marketing specialist hos Nordic Media, Rasmus Gøtzche Jensen der er Partner hos River Online, Thomas Bang, Partner & indehaver hos Reformator samt Jakob Westphall fra Business Kolding når de gør dig klogere på digital markedsføring samt markedsføring målrettet bade BtB og BtC.

Menukortet indeholder langt flere retter, så dyk ned i kortet og lad dig friste, men vent ikke for længe med at tilmelde dig. Der plejer at være rift om pladserne.

Kommende Marketing á la Carte arrangementer

Lær at bruge funktionerne på Instagram, så du undgår at spilde din tid på platformen. Læs mere...
Lær de praktiske PR-redskaber, som du skal bruge for at få din virksomheds budskaber i medierne. Læs mere...
I en tid, hvor intet er som det plejer, er det vigtigt at kende til, hvad der er vigtigt for forbrugerne lige nu, så du kan putte de rette ingredienser i marketing-gryden, og dermed servere de rette budskaber for dine kunder. Læs mere...
Hvis du vil give dine kunder oplevelser og service udover det sædvanlige, så kræver det, at du kender og forstår dine kunder. Du kan nemt bruge en masse penge på dyre undersøgelser, hvor andre betragter din virksomhed. Eller du kan bruge den viden du allerede har. Læs mere...
Få en bedre forståelse for, hvad et godt foto er, hvordan det laves og hvordan det bedst understøtter virksomhedens profil og brand. Læs mere...
46% af samtlige søgninger på Google er lokale søgninger, hvor intentionen er at komme i kontakt med en lokal udbyder af et produkt eller service. Er din virksomhed synlig når dine kunder søger efter dine produkter, services eller branche? Læs mere...
Mads Jensen er absolut en af stjernekokkene, når det handler om marketing, og især når det handler om hvordan kan du bruge digitaliseringen til at agere tidssvarende i markedet og derved maksimerer det kommercielle potentiale. Læs mere...
På denne servering ser vi nærmere på nogle af de mindre brugte krydderier indenfor sociale medier, fx Snapchat, Pinterest og Twitter. Læs mere...
Få et godt kendskab til markedsføringsloven, persondataforordningen og god markedsføringsskik med advokat Joe Domino. Læs mere...
Kom med på virksomhedsbesøg hos From Grafisk og IDÉ House of Brands, og blive klogere på, hvordan du kan skille dig ud fra konkurrenterne. Læs mere...
Kom med i køkkenet, når Joakim Ditlev kommer med guldkorn til, hvordan du lykkes med veltilsmagt content marketing. Læs mere...
Alle kan være kreative, når man bare har værktøjet i orden. Få værktøjskassen fyldt op med 25 stærke kreative værktøjer - der virker! Læs mere...
Influencer Marketing ved Represented by Bloggers Delight Læs mere...