Yes – nu må vi mødes fysisk igen, om end det kun er i et begrænset antal. Den 12. maj kan du møde markedsføringseksperten Mads Jensen til et fysisk arrangement og samtidig få netværket med de andre deltagere.

27. april 2021

Mads er tidligere CCO/CDO hos Søstrene Grene, og stod i en årrække i spidsen for virksomhedens digitaliseringen og succes online.

Mads Jensen

I dag driver han sit eget konsulenthus, MadeAbout Consulting, som hjælper virksomheder med strategisk rådgivning til at vinde digitale markedsandele og sætte tempo på eksporten.

Kom og vær med når Mads Jensen fortæller om, hvordan man vinder kampen om kunderne og hvad det kræver at være konkurrencedygtig i nutidens marked. Du får blandt andet en forståelse for vigtigheden af det digitale salgsarbejde og en indsigt i, hvordan virksomheden bør tænke sin mediestrategi. Du får en forståelse for digitaliseringens påvirkning af markedet, og de muligheder og trusler det medfører, og så får du indsigt i, hvad der kendetegner en succesrig forretningsmodel.

Vi er i en tid, hvor konkurrencesituationen er mere intens end nogensinde og hvor der er stort udskilningsløb i gang – men også i en tid hvor  potentialet er større end nogensinde hvis man prioriterer rigtigt. Vinderne er uden tvivl de virksomheder, som forstår at omstille sig og bruge digitaliseringen, som en katalysator for vækst.

Mads Jensens karriere startede som Marketingkoordinator hos Legoland Billund, derefter blev han International Marketing Manager hos Bestseller, hvorefter han kom til søstrene Grene som CCO og CDO, hvor han gennem 6,5 år spillede en nøglerolle i deres vækstrejse. I den proces skabte Mads blandt andet en af de mest anerkendte cases på de sociale medier, hvilket betød at han to år i træk var nomineret blandt 5 kandidater til Årets CMO i Danmark. Desuden er Mads en ofte anvendt foredragsholder og professionelt bestyrelsesmedlem hos Sengetid.dk og Better Banners.

Skynd dig at blive tilmeldt, da der er begrænset antal pladser til dette arrangement.

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig herunder...