Der var næsten 400 tilmeldte til de 10 serveringer, der blev afholdt i Marketing á la Carte i foråret 2024, og endnu en gang kunne vi skrive rekord. Vi har netop åbnet for tilmelding til efterårets menukort.

20. juni 2024
Tanja Marek

245 personer fra 154 virksomheder deltog i foråret – heraf så vi de 133 deltagere for første gang.

- Det viser, at konceptet stadig er relevant, fortæller Tina Nikolajsen fra Business Kolding, der sammen med kollega Tanja Marek, står for program og afholdelse. Selv om vi nu kører for 5. år, så viser deltagerantallet bare, at Koldings virksomheder gerne vil være opdateret på, hvad der sker af nyt inden for marketing.

Der har været mange emner på menuen gennem tiden, og hver sæson byder på et blandet program.

- Højdespringeren i foråret var oplægget om AI i din markedsføring, hvor vi måtte lave en ekstra servering, og i alt deltog 98 for at blive klogere på AI, og på hvordan vi kan bruge det i markedsføringen, fortæller Tanja Marek fra Business Kolding.

Med et gennemsnit på 40 personer pr. servering, har der også været god mulighed for at netværke, og ofte bliver deltagerne hængende i Pakhuset længe efter arrangementet for at snakke og netværke med andre virksomheder.

FAKTA om Marketing á la Carte:

• Der har i alt været afholdt 81 serveringer.
  • 69,5 % af deltagerne er medlemmer af Foreningen Business Kolding Kommune.
  • 83 % af deltagerne kommer fra Kolding Kommune.
  • Kunstig Intelligens havde flest deltagere – 98 gæster i alt. Det var også serveringen med flest medlemmer af Foreningen Business Kolding, nemlig 80 %.
  • SEO havde flest lokale – 96,6 % deltagere fra Kolding kommune.

Efterårets menukort: