Hos advokatfirmaet Andersen Partners er kerneværdierne; ordentlig, passioneret, ambitiøs, og ambitionen er klar: Vi vil have de mest tilfredse klienter og være advokatbranchens bedste arbejdsplads.

13. september 2024
Tanja Marek

Med en række billeder inviterer vi indenfor hos Andersen Partners, der har kontor på Plinten – med Koldings bedste 360 graders udsigt. De er et erhvervsorienteret advokatfirma, der leverer juridisk rådgivning inden for alle specialer. De 100 medarbejdere i Kolding arbejder ambitiøst med at drive et kommercielt og internationalt orienteret advokatfirma med fokus på klienternes behov og medarbejderudvikling.

Kolding har dannet rammen om et af Danmarks mest succesfulde advokatkontorer siden 1972 – og siden 2020 har de boet i de fantastiske lokaler på 3.-6. sal på Plinten. De har selv været med til at tegne bygningen, der rummer deres kontor, samt kontorer for Nykredit, Global Evolution og Trackunit.

Hos Andersen Partners involverer de sig i lokalsamfundet via sponsorater og netværksarrangementer, idet de støtter en række sportslige, kulturelle og velgørende formål. De prioriterer medarbejdernes trivsel, og gør en masse tiltag der sikrer et godt arbejdsliv; som f.eks. fleksible arbejdsforhold som nedsat arbejdstid og hjemmearbejdsdage. De ansætter elever, flexmedarbejdere og praktikanter. De er meget bevidste om det aftryk de sætter på miljøet.

Se billeder fra Andersen Partners