Kolding Kommune kan prale af et rigt turismeerhverv med rigtig mange aktører. De har, lige som turismevirksomheder i resten af landet, været presset under Corona-krisen.

3. juni 2020

Nu begynder Danmark langsomt at åbne op igen, og det store spørgsmål melder sig, hvor skal danskerne holde ferie?

Det er nu vi skal genstarte dansk turisme, og derfor har VisitKolding, sammen med VisitVejle, netop søsat en kampagne, der skal tiltrække danskerne til et område med shopping, gastronomi, wellness, bade- og strandliv, kunst, familievenlige attraktioner samt en smuk natur.

Kampagnen kører primært på facebook, og der vil blive lanceret syv små film med hver deres tema, som beskriver noget af det du kan opleve i området. Kampagnen bliver bakket op at en lang række konkurrencer, der både skal skabe opmærksomhed, men også trække de besøgende ind på attraktionernes egne hjemmesider.

Den samlede kampagnefilm

Du kan læse meget mere om vores skønne område på hjemmesiden www.visitkolding.dk og på selve kampagnesiden www.droemmerduom.dk

VisitKolding er også med i VisitDenmarks landsdækkende kampagne #baredanmark, hvor man på hjemmesiden www.megetmereendbare.dk kan blive inspireret af andres gode ferieoplevelser fra Danmark, så man bliver mindet om, at Danmark er meget mere end bare.

Du kan dele dine feriebilleder fra Danmark med #baredanmark, så bliver dit billede også vist på siden og kan være med til at inspirere andre. Og så er du med i en konkurrence om at vinde en ferie i Danmark til en værdi af 20.000 kr.