Midt under en Covid-19 pandemi er intet som det plejer, ej heller Foreningen Business Koldings Awardshow, som normalt samler 450 deltagere i Kolding Teater i februar. Det må desværre aflyses i år, men vi hylder stadig erhvervslivet - og du kan som altid give din stemme til bla. Årets Iværksætter og Årets Virksomhed!

29. januar 2021

Selvom det fysiske Award Show er aflyst, uddeler vi stadig vores 4 priser til erhvervslivet i Kolding - vi rykker online og du kan afgive din stemme i ugerne som kommer.

Vi skal i år have fundet en vinder i fire forskellige kategorier, nemlig Årets Iværksætter, Årets Initiativ, Verdensmålsprisen og Årets Virksomhed.

I de kommende fire uger, vil vi hver onsdag præsentere de tre nominerede i hver kategori. Herefter er det op til medlemmer af Foreningen Business Kolding, sammen med juryen, at stemme på den virksomhed, som de mener skal vinde - afstemningen foregår digitalt, så hold øje med din mail-boks!

Selvom den røde løber er pakket sammen i år, skal vi nok sørge for, at vinderne hyldes på behørig vis, med både statuette, blomster, diplom og konfetti- dog på sikker Corona-afstand og med alle forbehold overholdt!

Hver medlemsvirksomhed, der har betalt kontingent for 2021, har én stemme, og onsdag i uge 5, vil den stemmeberettigede i virksomheden modtage en mail med nærmere information om, hvordan det hele foregår, samt afsløringen af hvem de 3 nominerede er.

Indtil da har vi lavet en lille videohilsen, som du kan se herunder...