Et af årets højdepunkter i Foreningen Business Kolding er det årlige prisuddelingsshow, hvor fire priser skal uddeles, der er underholdning, god mad og masser af tid til netværk. Inden festlighederne starter er der generalforsamling i Foreningen Business Kolding.

20. januar 2023

Vi håber på en stor opbakning fra vores medlemmer til den årlige generalforsamling, hvor vi traditionen tro fremlægger bestyrelsens årlige beretning og regnskab. Der er også valg til Repræsentantskabet, hvor du kan stemme på dem, du mener skal repræsentere erhvervslivet i det kommende år.

Har du selv lyst til at stille op til Repræsentantskabet for en 2-årig periode kan du læse mere og melde dit kandidatur her.

Inden aftenens festligheder for alvor skydes i gang, kan du møde de nominerede virksomheder på deres stande, netværke samt nyde en velkomstdrink. Når dørene åbnes til salen starter en aften med prisuddelinger, god mad og vin, netværk og en overraskelse.

Der uddeles fire priser. Som medlem af Foreningen Business Kolding har du både mulighed for at stemme online på din kandidat, her er der en stemme pr. virksomhed. Mandag til torsdag i uge 6 løfter vi sløret for de nominerede virksomheder, hvorefter alle medlemsvirksomheder vil få tilsendt en mail med link til afstemningen. Der ud over kan ALLE fremmødte på aftenen stemme på deres favoritter.

De fire priser er:

Årets Virksomhed 2022 - sponsoreret af Danske Bank Kolding