Godt 800 havde sikret sig billet, da Business Kolding torsdag afholdte det store Efterårsarrangement, hvor Claus Meyer & Lars Hjortshøj stod for underholdningen.

3. november 2017

Bramdrupdam Sports- & Mødecenter dannede denne gang rammen om Business Koldings store efterårsarrangement, hvor aftenen startede med Claus Meyer på scenen, som kunne fortælle sit nye madeventyr og rejsen dertil.

Claus Meyer fortalte om sine nye madeventyr.

Efter pausen blev der for alvor trukket på smilebåndet, da Lars Hjortshøj indtog scenen. Han sørgede for alle gik hjem med nogle gode grin i bagagen.

Lars Hjortshøj fik smilene frem på alles læber.

Koldings Helte

Mennesker, der kan, vil og tør starte deres egen virksomhed, er vigtige for at skabe udvikling og vækst i Kolding – så vigtige at vi kalder dem for Koldings Helte. 75 af Koldings Helte havde meldt deres ankomst til netværksmiddagen, hvor der blev snakket og netværket på tværs. Der blev desuden kigget interesseret i goodiebags, der blev uddelt til alle Koldings Helte. Netværks-middagen var for iværksættere, der har startet selvstændig virksomhed i Kolding kommune indenfor de senest tre år.

Koldings Helte til netværksmiddag.

Gallerier fra dagen
Se flere billeder fra Efterårsarrangementet i galleriet.

Evaluering
For at vi hele tiden kan udvikle vores arrangementer til det bedre, vil det betyde meget for os hvis du vil besvare dette evalueringsskema.

TAK FORDI I KOM!