Business Kolding har de seneste uger holdt 5 webinarer, hvor deltagerne er blevet klogere på LEAN, og på hvordan de kan optimere i deres egen virksomhed. Du kan nu blive en del af et værdiskabende netværk med fokus på LEAN – også uden at have deltaget på webinarerne.

1. oktober 2020

Under de fem overskrifter ”Hvordan kan Lean hjælpe din virksomhed”, ”Bliv skarp på kundernes krav”, ”Find de værdiskabende aktiviteter”, ”Hvordan implementerer du varige løsninger” og ”Effektiv forankring og ejerskab hos medarbejderne” har Erik Olesen fra Process Performance ført deltagerne igennem modeller og eksempler og givet dem tips og tricks til, hvordan de kan indføre LEAN i egen virksomhed.

Nu går vi et spadestik dybere, når Business Kolding sammen med Erik Olesen inviterer til et LEAN Netværk, hvor formålet er, at få optimeret processerne i de deltagende virksomheder.

- Som en del af netværket, får du både ny viden om LEAN, men du får også andre øjne på, hvordan du kan optimere i din egen virksomhed, da netværket tager udgangspunkt i deltagernes virksomheder, fortæller Lars Bo Frederiksen fra Business Kolding.

- Netværket skal også gerne give deltagerne tættere relationer til hinanden, så man har nogen at sparre med efter de tre netværksarrangementer, fortsætter Lars Bo. Er du i tvivl om, om LEAN er noget for din virksomhed, så er netværket også en mulighed for at få det prøvet af.

Man mødes 3 gange i netværket, og på det første møde vil du blive introduceret yderligere til konceptet, og til hvordan der skal arbejdes i netværket. Her vil der også blive taget fat på en aktuel case fra din virksomhed.

Det er gratis at deltage, men du skal skynde dig at tilmelde, da der kun er 12 pladser.

Business Koldings Pop Up-Netværk

Den grønne omstilling, digitaliseringen og internationaliseringen er bare nogle af de udfordringer, som virksomhederne skal takle I disse år. Vi tror på, at virksomhederne i Kolding kan spille hinanden bedre, og indgå i netværk, der tager et meget konkret og afgrænset udgangspunkt. Derfor vil vi udvikle og facilitere situationsbestemte netværk, der tager et relevant emne op – gerne på tværs af brancher – og samler en mindre gruppe virksomheder i et kort og værdiskabende forløb. Vi kalder det for Business Koldings Pop- Up-netværk.

Læs mere og tilmeld til LEAN-netværket

Se vores afholdte LEAN webinarer