Ti spændende retter og en enkelt menu har fundet vej til det nye menukort til Marketing à la Carte, et menukort hvor du frit kan vælge, hvilke områder inden for marketing, som du kunne tænke dig at blive klogere på. Oplægsholderne er hver især eksperter på deres felt.
21. januar 2022
Vi lægger ud med digital annoncering, hvor Vaekst.com vil fortælle om de seneste trends 2022 inden for annoncering på de digitale medier, og bliver vi i det online univers, så får du også mulighed for at lære, hvordan du gør din virksomhed eller butik mere synlig online.
Vi kender nok alle til brugen af Facebook, men hvordan er det nu man starter på Facebook som virksomhed, hvad er Facebook Business og hvordan opretter man annoncer og sælger via Facebook?
Hvad der ikke er helt så kendt er det ”nye” sociale medie TikTok. Her vil Philip Jensen fra The Barn gøre dig klogere på TikTok og på, hvilke strategier man kan bruge som virksomhed eller brand. Tre milliarder gange er TikTok appen blevet downloaded på verdensplan, og der er 100 mio. brugere bare i Europa. I Danmark er den primære målgruppe mellem 18 og 24 år og udgør ca. 47% af brugerne.
Vi skal også ind over webshops, kundeloyalitet og Instagram, du kan lære at lave smagfuld grafik i Canva og simpel og effektfuld SoMe strategi, og så bliver du præsenteret for en lang række værktøjer, der gør hverdagen med salg og marketing lettere.
Menuen består af tre retter, eller tre arrangementer, hvor du lærer at sætte ord på din forretning. Det er et IværksætterDanmark forløb, hvor Mia Rasmussen fra Cortekst vil komme ind på, hvordan du opbygger tekster til for eksempel hjemmesider og pressemeddelelser, men også kortere tekster på sociale medier. Du vil generelt få en masse inspiration og tips og tricks til at få alle dine tekster til at stå skarpere.
Så bestil bord allerede nu, og vær sikker på en plads til de arrangementer, der passer til dig.