Business Kolding forsætter med at tilbyde webinarer med forskellige temaer. I uge 17 har du mulighed for at høre mere Microsoft Teams, hjælpepakker, fintuning af din LinkedIn profil og hvordan man genstarter sin virksomhed.

16. april 2020

De forskellige webinarer afholdes af Business Kolding i samarbejde med IBC, Hansenberg, VUC, AMU og Kolding Kommune og er en del af en serie af webinarer, som stiller at skarpt på erhvervslivets håndtering af Covid-19.

Tirsdag d. 21. april – se med når Kristian Djurhuus fra WorkWays vil introducere os til technology adoption og mere konkret vise, hvordan det kan ske ved at anvende Microsoft Teams.

Onsdag den 22. april - se med når Claus Bonde Hansen og Tanya Honoré Schultz fra BDO laver en gennemgang af de muligheder der er for hjælp fra regeringen. Dette webinar er målrettet virksomheder, selvstændige og iværksættere, der er hårdt ramt af Covid-19 krisen. Her vil der være fokus på tiltag, der kan være med til at afbøde konsekvenserne af krisen.

Torsdag den 23. april skal vi byde velkommen til en god ven af Business Kolding, nemlig Henning Karlsen fra LinkedSocial. Vi har flere gange haft fornøjelsen af at opleve Henning fortælle om mulighederne på LinkedIn til vores ‘Fredagsfif’. Denne gang vil der være fokus på hvordan du fintuner din profil og CV, så du står skarpt i jobsøgningen.

Fredag den 24. april kan du høre mere om hvordan får du øje på de nye muligheder på dit marked og hos dine kunder? Og hvordan undgår du at styre din virksomhed derhen, hvor den plejede at befinde sig? Se med når Margrete Bak udfordrer og inspirere os til at se fremad. Dette webinar er et samarbejde med Medstrøm.

Har du spørgsmål, kontakt

tamar@businesskolding.dk