Er du konsulent? Så læs mere her. Projektet "Iværksætterdanmark" hjælper iværksættere hele vejen fra den gode idé til den gode forretning. Derfor søges der nu en række konsulenter, der kan være med til at undervise iværksætterne på praksisnære og relevante workshopforløb.

29. marts 2022

Det starter med dig!

Iværksættere tilbydes gratis forløb, både online og med fysisk fremmøde, så de får den bedst mulige hjælp til at starte, drive og udvikle deres iværksættervirksomhed. Og derfor har vi brug for DIG.

En af dem der netop har gennemført et fuldt booket undervisningsforløb er Mia Rasmussen fra Cortekst, der underviste på forløbet ’Sæt ord på din forretning’.

“Jeg fandt Iværksætterdanmarks forløb til iværksættere interessant, da jeg så det som en god mulighed for at styrke nye iværksættere, ud fra de kompetencer jeg har.”

Mia Rasmussen, Cortekst

- Jeg fandt Iværksætterdanmarks forløb til iværksættere interessant, da jeg så det som en god mulighed for at styrke nye iværksættere, ud fra de kompetencer jeg har, fortæller Mia.

- Det er fantastisk at undervise i tekster, og jeg elsker, når jeg kan være tekstnørd sammen med en masse andre, der faktisk har lyst til at høre om tekst, grammatik og kommaer. Jeg ved, hvor stort behovet er hos nystartede virksomheder, der måske ikke har råd til at købe en konsulent til opgaven, og jeg ved, hvor stor en forskel det kan gøre, hvis iværksætterne har nogle simple værktøjer, som de kan bruge, når de kommunikerer om deres virksomhed.

Synes du også det kunne være spændende at undervise, så søges der i øjeblikket konsulenter til at undervise på følgende forløb:

Iværksætterdanmark tilbyder skræddersyede workshopforløb indenfor langt de fleste kompetencesæt og temaer, der har noget med opstart, drift og udvikling af iværksættervirksomheder at gøre. Workshopforløbene er primært for iværksættere, der enten stadig er på idé-stadiet, eller hvis virksomheder er stiftet efter d. 30/8/2016. CVR-nummer er altså ikke nødvendigvis et krav.

Er det noget for dig, kan du læse mere her.