Facebook er en af de store platforme i dag, når virksomheder vælger at markedsføre sig digitalt og på de sociale medier, men der er en lang række andre muligheder for succesfuld markedsføring. Dem har Business Kolding valgt at sætte fokus på i en række morgenmøder, som vi kalder FredagsFif.

11. oktober 2019

I dag er det ikke bare et spørgsmål om at være på de forskellige sociale medier, hvis du gerne vil sælge dit produkt eller din ydelse. Det handler også om at bruge de forskellige kanaler korrekt, samt om at skabe det rette indhold. Og det er netop det, de første tre omgange FredagsFif handler om.

Først var det ord, så blev det billeder, og nu er det video der virker, når du vil slå dit budskab fast. Vi får derfor besøg af VideoFabrikken, som vil give dig gode tips til, hvad der virker på hvilke medier, men du får også gode idéer til, hvordan du selv kommer i gang - uden en masse investeringer i nyt udstyr.

De fleste erhvervsfolk har en LinkedIn side, men har virksomheden også det? Det kan i hvert fald være en god idé. Vi har flere gange tidligere haft besøg af Henning Karlsen fra LinkedSocial, for at fortælle om brugen af LinkedIn. Nu kommer han igen - denne gang med fokus på virksomhedssider på LinkedIn.

Men hvad er det så for noget indhold, eller content, der virker på de sociale medier? Det bliver vi meget klogere på sammen med Lene fra GELB Kommunikation, når hun med sit indlæg om storytelling, hjælper dig til at finde virksomhedens DNA og gode historier.

Til foråret fortsætter vi rækken, og forsøger at blive klogere på blogs, Youtube og Instagram.

Vi glæder os til at blive klogere sammen med dig. Vi ses i Pakhuset.