Så har du nu mulighed for at komme til et spændende arrangement med Jakob Knobel, hvor han sætter fokus på kunstig intelligens og fremtidens arbejdsmarked.

12. august 2019

Inden for de seneste år er interessen for Artificial Intelliges (AI) og machine learning eksploderet, teknologien vokser eksponentielt og man taler nu om den fjerde industrielle revolution med kunstig intelligens, big data og robotter som de største forandringsdrivere.

Jacob Knobel er med til at forme, hvordan virksomheder og regeringer bygger en verden med kunstig intelligens ved at kombinere sin baggrund i teoretisk matematik og kommerciel forståelse af data. Han vil komme med sit bud på hvordan fremtidens arbejdsmarked kunne se ud og hvad det kræver af ledere, selskaber, ansatte og studerende i dag.

”Den digitale udvikling skaber udfordringer og muligheder for alle brancher og alle virksomheder. Kunstig intelligens forandrer allerede nu arbejdslivet og måden vi driver virksomhed på, og derfor er jeg er meget glad for at kunne præsentere så interessant en oplægsholder som Jacob Knobel”, udtaler Morten Bjørn Hansen, adm. direktør i Business Kolding.

Se programmet for arrangementet og tilmeld dig her