De seneste to år har Business Kolding inviteret til Marketing a la Carte, en lang række morgenmøder, hvor deltagerne er blevet klogere på en lang række ”marketingdiscipliner”. Nu går vi skridtet videre og inviterer til Kokkeskole.
6. maj 2022
I Marketing a la Carte har deltagerne smagt på forskellige retter, og oplægsholderne har givet deltagerne ingredienserne med hjem til at arbejde videre med deres egen marketingindsats. Nu rører vi lidt dybere i gryden, og giver deltagerne mulighed for at arbejde mere i dybden med to forskellige emner, nemlig LinkedIn og Googleannoncering.
På Kokkeskolen sætter vi lidt længere tid af, så du får mulighed at komme med i maskinrummet, hvor du kommer til at arbejde med de forskellige emner. På LinkedIn Kokkeskolen hjælper chefkok Henning Karlsen fra LinkedSocial dig med at få opbygget – eller forbedret – din personlige LinkedIn profil, og så lærer du at skabe relevant indhold. Du har computeren med, så du laver tingene undervejs.
Online synlighed er afgørende for de fleste virksomheder. Google stiller både betalte og gratis værktøjer til rådighed, som du kan brug i kampen om at blive mere synlig end dine konkurrenter. I vores Google Kokkeskole lærer du alt det du skal vide om Google Ads, google Analytics og Google business Profile. Brian og Kenneth fra SEOhaj introducerer 3 Google-retter og står klar til at hjælpe dig med eventuelle udfordringer.
Begge dage er der begrænset antal pladser, så skynd dig at få booket din plads.