Katrine er født og opvokset i Vejen, men flyttede til Kolding i 2016. Katrine har en professionsbachelor i International handel og marketing fra Erhvervsakademi Aarhus, og hun kom til Business Kolding efter endt uddannelse.
Hun har været ansat ved Business Kolding siden 2017 og løser opgaver inden for marketing, økonomi, medlemsudvikling og HR – og så varetager hun de praktiske opgaver på kontoret. Katrine er også stemmen du ofte får i røret, når du ringer til Business Kolding, da hun tager hovedtelefonen, ligesom hun holder overblikket over vores hovedmail.
- I mit arbejde løser jeg mange forskellige opgaver, hvilket jeg elsker, da jeg konstant udvikler mine kompetencer. Jeg arbejder på tværs af afdelingerne og har en bred viden om, hvad der sker i hverdagen. Hos Business Kolding er der aldrig to dage der er ens, og jeg står derfor altid klar til at hjælpe mine kollegaer, hvis der er noget der brænder på, eller der er praktiske opgaver, der skal løses.
Hvad er vigtigt for dig?
At have betydning for min arbejdsplads og gøre en forskel for andre er vigtigt for mig. Hvis jeg en dag ikke længere arbejder hos Business Kolding, vil jeg gerne huskes af mine tidligere kollegaer - selvfølgelig kun for noget positivt.