Hvordan vi trives, leder og performer i midtlivet har afgørende betydning for både vores personlige og professionelle liv.

 

Women’s Week samler ledere, medarbejdere og erhvervsprofiler til en formiddag med inspiration, indsigt og samtaler, der rykker.

Vi sætter fokus på de temaer, der former fremtidens arbejdsliv – trivsel, livsfaser og lederskab – og udforsker, hvordan midtlivet påvirker vores måde at arbejde, samarbejde og skabe resultater på.

Når du ankommer, bliver du mødt af vores inspirations stationer – korte, håndplukkede indsigter fra specialister, der giver dig mulighed for at styrke dig selv både indefra og udefra.

Glæd dig til inspirerende oplægsholdere, personlige perspektiver og praksisnære værktøjer, der giver nye indsigter til arbejdslivet - midt i livet.

Kom og vær med til at ændre samtalen.

Program
07:45

Ankomst, morgenmad og inspiration stationer
Kaffe, let morgenmad og besøg på stationer, hvor specialister giver konkrete indsigter og korte perspektiver på, hvordan du kan styrke dig selv både indefra og udefra. 

08:30

Velkomst og Introduktion
Majbritt Lykke Sørensen fra Business Kolding introducerer dagens emne, formål og program.

08:35

Fokus Reset
Et kort, guidet fokusskifte, der samler rummet

08:50

LEGO Koncernen
Camilla Winther, Senior D&I Manager, vil fortælle, hvorfor man hos LEGO Koncernen mener, at overgangsalderen er vigtig at adressere på arbejdspladsen, og hun deler deres erfaringer med at udvikle og implementere en række initiativer på området.

09:20

Loumeno
Louise Fallesen, Founder af Loumeno, bygger videre på perspektivet om livsfaser og sætter fokus på midtlivet som en faktor, der påvirker både trivsel, fastholdelse og performance. Hun giver et klart indblik i, hvordan midtlivet spiller ind i ledelse, kultur og beslutningsprocesser – og hvorfor det bør tænkes ind i en tidssvarende virksomhed.

09:50

Paneldebat
Spørgsmål fra publikum og dialog med oplægsholderne. Derefter networking og mulighed for at udveksle erfaringer.

10:15

Tak for i dag

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Ja, jeg vil gerne modtage nyheder og arrangementer.

04. marts 2026
kl. 07:45 - 10:15
Kolding St. Center
Nordisk Film Biografer
Skovvangen 42G
6000 Kolding
Majbritt Lykke Sørensen
mls@businesskolding.dk
+45 2459 8187
Arrangementet er gratis!