Business Kolding inviterer i samarbejde Dansk-Tysk Handelskammer til update på dansk eksport til Tyskland.
Andreas Wenzel, CEO, Dansk-Tysk Handelskammer giver en analyse af valgresultatet og de politiske strømninger, der præger Tyskland netop nu. Hvordan påvirker en ny digital dagsorden – med en dedikeret digitaliseringsminister – mulighederne for handel og samarbejde?
Eksportbarometeret for 2025 danner rammen for analysen.
Herefter får vi et nærmere indblik i, hvordan MOS MOSH har opbygget og udvidet sin tilstedeværelse på det tyske marked.
Bjarne Brynk Jensen runder programmet af med de gængse go-to-market strategier, som danske SMVer anvender i deres eksportarbejde med Tyskland, og belyser de basale kulturforskelle, der ofte overses og kan komplicere salgsarbejdet med tyske indkøbere eller salgspartnere.”
Velkomst
V/ Niels-Arne Lauridsen, Business Kolding
Eksportbarometeret – hvad byder 2026 på?
V/ Andreas Wenzel adm. direktør, Dansk-Tysk Handelskammer
MOS MOSH’s vej ind på det tyske marked
V/ David Skjødt, CEO, MOS MOSH
Tysk eksportstrategi – de første skridt
V/ Bjarne Brynk, Brynk Business Academy
Netværk og afslutning