Kom med på virksomhedsbesøg hos From Grafisk og IDÉ House of Brands, og blive klogere på, hvordan du kan skille dig ud fra konkurrenterne.

OBS! 3 ledige pladser - skal du med, så kontakt tamar@businesskolding.dk eller tlf. 6077 6027. 

Vi besøger først From Grafisk, og giver dig mulighed for at komme med bag kulisserne, hvor du ser hvor mange hænder, der rører i gryden fra modtagelsen af en fil, til du står med din tryksag i hånden. Du får en rundvisning i trykkeriet, vi snakker om forskellige papirtyper, og så bliver du inspireret af en lang række færdige tryksager.

From Grafisk er et trykkeri med mange års erfaring inden for offsettryk, digital print og tryk af storformat, grafiske opsætninger og meget mere.

De løser både store og små opgaver, uanset om der er tale om dine første visitkort eller når virksomheden skifter designlinje på brevpapir, kuverter og skriveblokke. De er også leveringsdygtige i storformater til messer, events eller konferencer. Kort sagt, så hjælper de dig gerne med det hele også de skæve ideer, der kræver noget særligt.

Derefter går vi ind og besøger naboen. IDÈ House of Brands er Nordens største totalleverandør af firmatøj, merchandise og firmagaver. Dit logo er, sammen med dit valg af farve og design, skabt til at identificere dit brand eller mærke. At forære produkter med logo væk, er den billigste markedsføring ifølge Global Advertising Speciality.

  • 88% husker afsenderen af produktet, selv efter 12 måneder
  • 50% fører til forøgede forretningsmuligheder
  • 83% kan lide at modtage profilprodukter

Vi besøger IDÈ House of Brands I deres showroom, nabo til From Grafisk, hvor du vil kunne se masser af muligheder for, hvordan du kan forkæle dine kunder eller lave en sjov gimmick.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe. 

Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede. 

NB! Der er maks. plads til 10 deltagere på denne workshop. 

COVID-19:

Vi forbeholder os ret til at ændre fysiske arrangementer til webinarer, såfremt situationen gør, at det ikke er muligt at mødes fysisk.

Fremvisning af coronapas

Ved vores arrangementer med fysisk fremmøde, skal du fremvise coronapas, der viser:    

  • En negativt covid-19-test, der er højst 72 timer gammel (fra tidspunktet, hvor testen er taget)
  • Et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19

En gyldig test i forhold til coronapas er enten en kviktest eller en PCR test, og dermed ikke en selvtest.


Mundbind

Alle deltagere og alt personale skal bære mundbind når man bevæger sig rundt. Når du sætter dig, kan mundbindet tages af.


Vi forbeholder os ret til at ændre fysiske arrangementer til webinarer, såfremt situationen gør, at det ikke er muligt at mødes fysisk.
Ved fysiske arrangementer i Pakhuset er der begrænset antal deltagere, så det er muligt at holde afstand.

Marketing á la Carte - fra menukortet

05. maj 2021
kl. 08:30 - 10:00
From Grafisk
Gejlhavegård 23
6000 Kolding
Gratis

Arrangementet er afholdt.

Tanja Marek
tamar@businesskolding.dk
60706027