Få et godt kendskab til markedsføringsloven, persondataforordningen og god markedsføringsskik med advokat Joe Domino.

Hvad er god markedsføringsskik? Hvornår må du henvende dig til nogen pr. mail? Hvordan laver du en lovlig Facebook-konkurrence? Hvornår skal du indhente samtykke ved brug af billeder? 

Det er nogle af de spørgsmål, der i efteråret blev stillet efter serveringerne på Marketing á la Carte. Nogle af svarene skal findes i markedsføringsloven der dels skal beskytte erhvervsdrivende mod illoyal konkurrence og dels beskytte forbrugerne mod fx vildledende reklame. Andre skal findes i persondataforordningen (GDPR), der har fokus på sikkerheden om de personoplysninger, som din virksomhed behandler.

Advokat Joe Domino vil give en introduktion til både markedsføringsloven og persondataforordningen og give gode råd til hvordan du kan overholde god markedsføringsskik. Efter oplægget vil det være muligt at stille spørgsmål. 

Oplægsholderen

Joe Domino er advokat, direktør og partner i advokatfirmaet Kaiser Domino. Joe er bl.a. specialiseret inden for entrepriseret, iværksætterrådgivning samt kontrakter, salgs- og leveringsbetingelser og tvister herom. 

Joe Domino sidder i repræsentantskabet hos Foreningen Business Kolding og er en del af rådgiverkorpset i Gratis Rådgivning.

Marketing á la Carte

Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe. 

Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede. 

COVID-19:

Vi forbeholder os ret til at ændre fysiske arrangementer til webinarer, såfremt situationen gør, at det ikke er muligt at mødes fysisk.

Ved fysiske arrangementer i Pakhuset er der begrænset antal deltagere, så det er muligt at holde afstand.

Fremvisning af coronapas

Ved vores arrangementer med fysisk fremmøde, skal du fremvise coronapas, der viser:    

  • En negativt covid-19-test, der er højst 72 timer gammel (fra tidspunktet, hvor testen er taget)
  • Eller et gennemført vaccinationsforløb mod covid-19

En gyldig test i forhold til coronapas er enten en kviktest eller en PCR test, og dermed ikke en selvtest.

Mundbind

Alle deltagere og alt personale skal bære mundbind når man bevæger sig rundt. Når du sætter dig, kan mundbindet tages af.

 

Marketing á la Carte - fra menukortet

17. maj 2021
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Gratis

Arrangementet er afholdt.

Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
61679059