Lær hvordan du opsætter din personlige profil og din virksomhedsside professionelt, så du får de 2 ting til at spille sammen.
Der er nu næsten 2,4 millioner brugere på LinkedIn i Danmark – herunder er 58 % beslutningstagerne – så LinkedIn er et forretningsudviklings- og markedsføringsværktøj, du bør bruge dagligt.
Vores LinkedIn-kok Henning Karlsen fra LinkedSocial har sammensat en menu der både kommer omkring virksomhedssider og personlige profiler:
- Hvordan bygger du din LinkedIn virksomhedsside professionelt?
- De nye funktioner på LinkedIn virksomhedsside gennemgåes
- Hvordan samarbejder LinkedIn virksomhedsside med din personlige profil?
- Hvordan samarbejder LinkedIn virksomhedsside med dit website?
Oplægsholderen
Henning Karlsen fra LinkedSocial er erfaren LinkedIn-underviser. LinkedSocial er specialister i Social Selling, digital branding og tiltrækning af arbejdskraft på LinkedIn.
Marketing á la Carte
Marketing á la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I elleve serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.
Når du deltager på et af arrangementerne på menukortet, får du en invitation til Marketing á la Cartes LinkedIn-gruppe.
Her vil vores dygtige oplægsholdere og spændende cases komme med ekstra ingredienser til din marketinggryde, og du får mulighed for online sparring med et fællesskab af andre marketinginteresserede.
Marketing á la Carte præsenteres i samarbejde med projekt MEDSTRØM, der er finansieret af EU's Socialfond og Dansk Erhvervsfremmebestyrelse.
NB! Der er maks. plads til 25 deltagere på denne workshop.