Meta-platformen (Facebook & Instagram) er stadig en af de mest effektive annonceringskanaler – også selvom du ikke har et stort marketingbudget.

I dette oplæg dykker vi ned i, hvordan du får mest muligt ud af dine annoncekroner på Meta. Du får konkrete værktøjer og metoder, som hjælper dig med at skabe synlighed, engagement og konverteringer – uden at sprænge budgettet.

Louise fra ASENTO præsenterer praktiske eksempler fra både B2C og B2B cases og viser, hvordan små budgetter kan give stor effekt, hvis man bruger algoritmen rigtigt og ved, hvor man skal skrue.

Du kommer hjem med:

  • Indblik i hvordan Meta-algoritmen fungerer
  • Konkrete tips til annoncering med små budgetter
  • Strategier til målretning, kreativt indhold og kampagneopsætning
  • Inspiration fra cases med både B2B og B2C perspektiver

Oplægget er for dig, der:

Er marketingansvarlig, sidder med SoMe-annoncering eller er ejerleder – og gerne vil lære, hvordan du får større effekt af din indsats på Meta, uden at bruge flere penge.

Underviser
Louise Ohlsen fra Asento rådgiver hver dag virksomheder i alle størrelser om, hvordan de får succes med annoncering på Meta – med særligt fokus på budgetoptimering, effektmåling og praktisk implementering. Erfaringen spænder fra startups til etablerede brands – med ét fælles mål: mere værdi for pengene.

Marketing à la Carte
Marketing à la Carte præsenterer et menukort spækket med lette marketingemner, så du frit kan sammensætte lige præcis den menu, der passer til dig og din virksomhed. I otte serveringer kan du få en smagsprøve på forskellige marketingdiscipliner - alle tilsat en god portion netværk, sparring, faglig viden samt en lang række praktiske fif, som du kan gå hjem og bruge i din markedsføring med det samme.

Tilmelding

Ja, jeg accepterer betingelserne.

Håndtering af persondata i Business Kolding

Ved tilmelding, accepterer du samtidig, at Business Kolding (dataansvarlig) behandler dine indtastede data i tråd med persondataloven, og på nedenstående betingelser:

  • Dine indtastede oplysninger overføres og gemmes i Business Koldings interne IT-systemer
  • Oplysningerne indsamles og behandles ifm. arrangementshåndtering og efterfølgende erhvervsservice til den pågældende virksomhed
  • Oplysningerne gemmes i min. 5 år efter arrangementet, jfr. gældende lovgivning, herunder regnskabsloven
  • Eventuelle deltagerlister (navn og virksomhed) kan distribueres til arrangementets deltagere, samt oplægsholdere
  • Ved nogle arrangementer vil der blive taget billeder og video, som bruges ifm. medie- og presseomtale, og på Business Koldings hjemmeside og sociale medier
  • Oplysningerne behandles udelukkende af medarbejderne hos Business Kolding og videresælges ikke til tredjepart
  • Du har iflg. persondataforordningen ret til indsigt, sletning eller blokering af registrerede data eller indsigelse, og berigtigelse af oplysninger, der er urigtige, vildledende eller på lignende måde er behandlet i strid med lovgivningen
  • Du kan klage over behandlingen af personoplysninger til Datatilsynet

Læs mere om Business Koldings persondatapolitik eller kontakt Business Kolding, Sdr. Havnegade 7, 6000 Kolding. Tlf. 76 33 21 11, info@businesskolding.dk.

Mere fra menukortet

14. november 2025
kl. 08:30 - 10:00
Pakhuset
Mødelokale Bornholm
Sdr. Havnegade 7
6000 Kolding
Tina Nikolajsen
tn@businesskolding.dk
21590221